BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Tuesday, August 31, 2010

Indonesia vs Malaysia

Assalamualaikum...
Lama tak update, tenet low gilak..huhuh
tak nak kawan ngan brukbeng ni dah...
kan xde mood nak update -_-

Sebenarnya malas nak layan pun kes yang berkaitan tajuk di atas tu... pasal apa jadi pun tak tahu.. ingat sekejap je pastu diam lah..tapi makin menjadi2 pulak tengok..
kat facebook macam2 page yang hina Malaysia..Sapa tak geram cik kak oi..hahah..
tapi ada ada sesetengah rakyat Indonesia tak tumpang sekaki pun, malah bagi nasihat lagi.. kat page PM kita pun tak kurang hebatnya...Tak baik la buat gitu..kan2?

Hina bangsa lain dengan kata2 kesat, buat demonstrasi,bakar bendera , apakah itu.. memperjuangkan bangsa tapi kita lupa AGAMA  meleret di hujung kaki... masing-masing pun salah.. di bulan yang baik lagi mulia ni, marilah kita isi masa dengan aktiviti yang berfaedah, berkumpul ramai2, main darah, buat apa buang masa je...
Kita sama2 doa agar Umat Islam kembali bersatu.. jangan terpengaruh dengan hasutan orang2 yang tak berkenaan..paham x..paham x..
ok si wani dah jadi ustazah..
semua orang mahu berubah menjadi lebih baik, tak salah kan.. mulakan dengan langkah pertama.. lagi2 di bulan yang penuh keberkatan... sekejap je rasa bulan Ramadhan ni , dah nak penghujung pun T_T

Selamat menyambut Hari Merdeka semua...

3 comments:

sizuka[Izzati] said...

Selamat menyambur merdeka wani.dorg tuh xbersyukur namanya.halau semua nanti baru tahu.

Najwa said...

MERDEKA!!!Hek2..

Najwa said...

MERDEKA!!!Hek2..