BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Wednesday, September 1, 2010

Tag dari Mr.Kelana

En Kelana tag saya untuk blogwalKING  award..mekacih En.Kelanafana ..
tapi kena jawab pop kuiz dulu..
alah, tak sempat nak study...

Soalan2 nya...

1.Apakah yang bermain di minda anda sekarang ?
~ jawapan apa nak jawab ni...

2.Apakah nama samaran anda?
~oh, nama samaran tak boleh gtau, nanti bila time nak mnyamar orang tau lah..

3.Siapakah 3 orang yang paling kamu sayangi?
~Ibu, bapa, diri sendiri..

4.Panggilan untuk si dia?
~ommy, meow..meow...

5.Hadiah yang anda impikan daripada seseorang yang istimewa?
~kalau cakap pun x boleh bagi jugak..haha

6.Blog yang selalu anda lawat ?
~blog kawan yang selalu datang sini...orang berbudi kira berbahasa ^_^

7.Tag kan kepada 15 blogger..
~penatnya nak tag, line tenet slow.. sapa nak amek la.. ikhlas bagi ni..hehe






 award ke 4....yeah... =)

5 comments:

cik ena merduwaty said...

bagus2 cik wani..sila kumpul award banyak2..da famos jgn lupe saya ye..hehehe..

iRfan Johan said...

x pnah dpat award...si dia?? ommy ke...hehe.

Onelove...Jambu merah warna said...

cik ena : famous la sgt..hu2
dont worry dear ;-P

Irfan : ommy la...kikiki =p

Najwa said...

Hek2..npe kte xtmsuk lam owg hok k.wani syg???huhu..sob3..

Najwa said...

Hek2..npe kte xtmsuk lam owg hok k.wani syg???huhu..sob3..