BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Tuesday, September 28, 2010

Ulau melingkau atas pagau

Salam uuoolllsss....
eeeuuw..geli i...

perlu ke hari2 berada dalam tekanan? tak perlu ok.. nyah kau dari sini..
SHuh2~!!
alah tak payah banyak cter kita tengok jer gambar ni k..
zaassss...layannnn....














HAAAA.....nampak tak? nampak tak?
geli mak   nyahhhhh...
da la i tak sukew tandas2 duduk ni...
lepas tengok gambar ni kompem sminggu tak buang..muahaha...
TAK SENONOH ~!!
eeuuww... kesimpulannya , eh cepat betul kesimpulan..ingat baru mukaddimah..kau taip blog nak cepat aje..
ah ~  kesimpulanya tutup la eh penutup tandas tu...eh, ada harapan ke bnda tu nak masuk melalui lubang lain??
huu..berhati2 ok...tak tau nak cakap apa..moga2 nak masuk tandas tak ingat pasal gambar ni..
kuang3 =P



kredit to ejum...

8 comments:

sizuka[Izzati] said...

ehhhhhhhhhh!takotnya.gelinya.ohhhh meremang bulu roma tgok gmbar nih.

swagger said...

bhya 2..slp2 ari bln..d0k h'ptal laa jwbnye..huhuh

shahraily said...

eeeee..apekah dan bilekah beliau ade dalam lubang tu? scary jugak~~

shah kyubi said...

ular tu cari port bek punye..hahaha
sbelum gune tndas,cek skeliling baru gune..kite slamat n org len pn x susah..hehe=)

Aiman Fantasia said...

wah boleh tersesat smpai ke situ ek... ape yg mmbuatkan die suke duk kt situ...??

Rizuan Ismail said...

perh..tak dapat dibayangkan..gerunnye tgk gambo ni..lps ni pi toilet mst teringat2 bende nih

haszuraidah ishak said...

owwwhh..ngerinyer tengok..tak dpt imagine tgh syok membuang tibe2..owhhh tidakkk!!!

Onelove...Jambu merah warna said...

agak2 brape lama korang tak masuk tndas...hihihi =P