BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Friday, July 16, 2010

CinTa HatiKu ~

Aku sayang dia sangat . . .
cinta dia sangat...
kalau boleh taknak berenggang dengan dia walau seminit pun..oh


Dia sangatt comel sungguh
sangat menggoda, 
sangat mencuit hatiku, 


tanpa dia aku sunyi,
resah gelisah,
aku lelah . . .


dia mengajar aku erti sayang,
erti sebuah kasih . .


dia lah segala-galanya..tempat aku mengadu kasih..agak2 dia tau tak isi hati aku pada dia ekk -_-
kenapa di comel sangat, menawan sangat!
eeee...geramnya kat dia... rasa nak cium, nak peluk


urm..
bila dia sakit aku sedih, aku menangis.
AKU NAK SANGAT BERSAMA DIA SELAMANYA !
boleh x? boleh x?
x dapat aku bayangkan hidup tanpanya. BETUL ^_'
tengok dia tido, aku geram..rasa macam nak ciom2 jerk!
oh  ommy... i love u so much!





cumelnyer kan my baby =)






 isy..x senonoh! uhuk..



                                                                   GERAM.OK.
I cinta U ~~~


0 comments: