BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Friday, July 23, 2010

Nak tau x =)))))))

nak tau x pasal mata saya...

mata saya kan..kan..kan..

cantik,

memukau,

besar,

bulat,

bersinar sinar,

ceria,

segar,

comel,

cerah,  ??

OK sebenarnya nak cakap sekarang dah pukul 12 lebih !tapi mata masih segar bugar lagi..


Wahai mata sila lah mengantuk.. jangan lah segar sangat..tolonglah..
adoiii...tahu tak ibumu sudah bising bango..
mengantuk lah wahai mata, sikit pon jadila.. sikit je..
nanti esok susah nak bangun pagi..
bila bangun lambat rezeki susah nak masuk..
sarapan juga sudah habis *_*
mata pun lebam2 mcam PANDA (sila klik) 
sapa ada tips untuk tido awal, untuk baby macam saya ni ^_^



p/s: jangan muntah dulu!

4 comments:

sizukaDeboss said...

bilang kambing.hihihi~org ckp kalau susah tidur ucap 'bismillah' banyak2 kali.insyaAllah lama2 tertidur:)

Onelove...Jambu merah warna said...

mekaceh cik sizuka..hehe
smalam mata trang btul..smpai pg baru leh tido..hu3

shah kyubi said...

cmel nye panda 2..kih3

cik arnab said...

wah..teknik yang baru nak pujuk mata suh tdo.. agak2 berkesan tak? malam ni cik arnab nak cuba la=]