BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Sunday, August 15, 2010

Ganu kiter ~!!






Salam Ramadhan buat semua...
pergi terawikh tak kawan2 =)  sejak 1st Ramadhan tak g bazar pun lagi..huhu..bazar kat Dungun dah la besar boleh tergugat keimanan lau g sana..

eh, mungkin ada yang tak tahu kan, cik wani ni sbenarnya org Terengganu...tapi asal Kelate..Nak cakap Kelate murtad tu ye jugak..uhuk..dari kecik memang dah duk Ganu ni..lahir je kt Kelate..tp i Luv U la Klate..muahch2 =*
Orang kata hujan emas di negeri orang, hujan batu di negeri sendiri pun, lagi best negeri sendiri kan..tapi cik wani masih lagi kompius.. negeri aku yg mana -_- balik Klate xde kawan, saudara mara pon tak rapat sangat sebab jarang sangat jumpa..kecik2 dulu lain la.da besar jadi segan pulak..huhu..lain ceritanya kat Ganu ni..kawan ramai, sedare pulak takde..yang ada pun paksu jauh sesangat..
rasa macam lembu kacuk kambing pulak masuk kandang lembu, tetap tak sama macam lembu, masuk kandang kambing tetap jugak tak sama macam kambing..kekok..luahan hati yang sangat jujur..huuu..

Eh, membebel lak.. 
sebenarnya cik wani nak cter pasal pendrive atas tu haa...
pendrive tu Menteri Besar Ganu bagi kat sume ckgu2 seluruh negeri ni..waa..terbaik r pakcik saya ni..eh2 mengaku pakcik lak..Ganu ni kaya kan dah la bagi notebook kat budak2...bagi la aku 1..huuu..
memang syok r jadi rakyat ganu..dulu masa belajar tiap2 tahun akan ada jer majlis untuk mahasiswa Ganu di perantauan..bukak pose kat hotel, majlis hari raya..pesta buah pun ada.. 
best2!

balik kat pendrive tu la.....haha..
pendrive tu sangat cantik..ada bling2 lagi..OMG
dah la pnutup die ada magnet..jd bila nak ttup tak yah tekan pun, dia tertarik sendiri..Mau bodek ma..tapi macam x bagi je...









                                Tengok tu..8GB pastu siap ada ukir bendera Ganu lagi..





siap ada sarung nangka tuh..bentuk love...oh!



ada kotak jugak....agak2 berapa ratus la ek..ceh..hehe

I luv u la Ganu..tahun depan dah pindah kelate..sedihnya... sayang sangat nak tinggal2 pntai kat sini, pasar malam kat dungun ni..cik wani dah biasa sangat dengan Ganu ni... kt Kelate memang kacik r..dok au bnde kekgi..

Harap aku dapat biasakan diri cepat2.. Kelantan tu tak nampak macam 1 negeri dalam M'sia ni.. nampak macam sebuah negara yang lain..sangat unik..bukan nak puji negeri sendiri ok =P
bila masuk sana, macam bahasa lain terus, tak macam loghat, susah orang nak paham..aku pandai banyak bahasa..yeay! tapi bila jalan kat sana nak lebar sikit ni..hiiii..^_^




6 comments:

AiZ said...

kalo masuk kandang kambing ngan lembu tak ngam... cuba masuk kandang bewak pulak ^___^.. nak tau camne jadik... ^__^



Aiz latest entry
hairy VS aiz part 1 - Dendam kesumat Mr.Hairy terhadap aiz

Cik Jari said...

selamat berpindah..nanti lau agak2 dah jemu kat qlate,meh la pindah perak lak..hehe

Onelove...Jambu merah warna said...

haha..nanti byk pulak kacuknye aiz.. wah dah update... skrang jgk bukak..da rndu kt mr.hairy nih =P

Cik jari : alala..comelnya CJ die..
cik jari org perak eh..nnt tnjuk tmpt mnarik kt perak..dgr cter perah bumi hjau =)

cik ena merduwaty said...

ala kiutnyer..hehe..
sy da tukar template..haha!

✿✿ Y-A-N-N ✿✿ said...

chumel nye pendrive tu ye. :D
yann dah follow sini. :D

Kimie Hashim said...

cantik keychain!