BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Tuesday, August 17, 2010

Tinggal anak dalam kete?

Selamat pagi ..
indah betul pagi yang sejuk lagi nyaman ni...
hurm..nak tengok tv je dengar radio ek...
tengok tv =)
tapi bukak tv ada saja berita2 yang mengecewakan, menakutkan, mengerikan, menggeramkan bla2..
susah la nak dgr berita baik2 nih!
Apa pendapat korang pasal tinggal anak dalam kete..kete tak kunci pulak tu..
yelah walaupun sekejap, tapi kan dah banyak kes anak kena bawak lari dengan kete2 sekali..
Fuh..saya pun sangat risau..sebab selalu jer nampak anak2 dalam kete, ibu bapanya takde..
ibu bapa saya suka tinggal saya dalam kete..T_T
semalam pun ibu saya g beli barang tinggal saya dalam kete..takut saya..
sampai hati ibu saya kan...

semoga rakyat M'sia lebih berhati2 lain kali, boyfren pun jgn tinggal girlfren dalam kete sorang2 ok.. nanti awek d larikan..cik wani dah bagi nasihat ni.............










                                                                                      baby cik wani =P

10 comments:

Kimie Hashim said...

comelnya baby!!!!!!!!!!!
pendapat sy?emm mmg keje bodo tggal bay dalam keta..org gila je wat mctu..

Onelove...Jambu merah warna said...

mgkin die aggap dia tggal skejp je, jd x risau pape..tp tau2 jela skrg jenayah ssh untuk d banteras..huu..

Qaseh Rasheqa said...

wahhh...kiutnye baby tu...nk cubit!hehe

YamMy said...

comeinyer ini budak..

kasih suci said...

eee..bahaya betul la tinggalkan anak dlm kete sensorang...baik tinggal kt rumah je...tapi pastikan ada org jaga la...

sizuka[Izzati] said...

alalala comelnye baby cik wani:)

AiZ said...

comel dan bersih lantai tuh... rajin nye menyapu.. ^__^ ngeh3

Onelove...Jambu merah warna said...

hehe..baby ni nama dia Iman..

OMG, lantai jgak yg die tgk..spupu kte mmg rajin orgnye...weee= p

iRfan Johan said...

tggal anak sorg2..xleh la. tggal isteri lam kete pn x patut...kjap xpe kot...hehe!

Onelove...Jambu merah warna said...

kejap pn xleh...nnt bini pn kne bwk lari..zawani lagi la x bley tggal..haha