BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Friday, December 31, 2010

Entry terakhir , selamat tinggal . . .

Assalamualaikum..
senyum semua... senyum =)
seyes li. tak tau nak mula dari mana ...
hanya kesimpulan.
padat dan ringkas..
terlalu banyak tahun ni..panjang rasanya...
perit T_T
tapi ada yang BEST .
cukup 100 entry .. jadi ni lah post terakhir untuk  2010
banyak salah dan silap..terlalu banyak.. lebih banyak daripada kebaikan yang aku buat kot..
bermula dari awal tahun.. krisis dan krisis...
krisis luaran..dalaman..
terlalu peribadi untuk dinyatakan di sini..
harapan """"
semoga esok tahun baru, hidup baru...
RINDU
rindu kat ma , abah, adik2 ,ommy..
rindu kat kawan2 Liza, Hawa, Wani, Sitak, Syira ,Ena, Eila, Ruby, Eda, Siqqin, Umairah ramai lagi..
rindu kat seseorang yang aku amat terhutang budi, nyawa dan semuanya awak QB saya. tapi maaf.maaf.
rindu kat kawan yang itu.. kawan yang lebih baik jika kami jauh . sampai bila2 . hepi b'day..
rindu kat kenangan..kenangan yang sering meniggalkan..
harap tahun baru aku akan lebih sibuk.. biar aku yang tinggalkan kenangan, bukan kenangan yang tinggalkan aku...boleh ke..boleh keeeeee..
apa yang terjadi, sudah terjadi...biarkan..
tahun baru aku harap semuanya berjalan dengan lancar..
menjadi  seorang yang lebih baik dan ceria balik.. itu sahaja.. boleh kan Wani?

selamat tinggal 2010




p/s : apa pun...syukur..Alhamdulillah..

5 comments:

cena_sarina said...

rindu cik jugak...hehe..hepy new year..=)

AiDa AzRyN said...

Happy New Year!! ^^

Mama JnJ said...

selamat tahun baru wani :-)

shah kyubi said...

=)

Lulu caldina said...

happy new year..