BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Wednesday, November 3, 2010

perasan tak...

Salam...

Eh tau tak..aku giler2 tak minat politik..
mungkin sebab takde sape2 nak cakap pasal politik ngan aku..haha
tapi parti mana2 pun ada wakil pandai, ada wakil tak berapa nak pandai kan...
tapi media ah, memainkan peranan yang sangat penting kot..
sekarang ni orang buta IT, memang tengok info2 kat TV je, tak pun surat khabar kan?

eh takut ah nak cakap pasal politik ni...kena saman ke nanti??
huk2...
sekarang umur aku dah 22... nanti aku nak undi parti mana ek..
pening jugak aku nak pikir..haw haw haw

isy tapi semalam kan, tengok lah berita kat tv*
ada la pasal Tuan Guru Nik Aziz mengislamkan 3 orang asli kot..
tapi diorang fokus kat duit yang RM300 bagi kat mualaf tu..
tajuk berita pulak, Pas rasuah bla3.. lupa ah..
nak cakap tu duit rasuah la kan...

apa yang aku nak komen, tak kan la nak rasuah bagi terang-terangan camtu....
rasanya mualaf memang layak dapat zakat..
ada la sebab dan hikmah tuhan suruh bagi zakat kat mualaf kan..
korang pun boleh fikir sendiri..

erm.. tak baik lanak fitnah2 ni.. isy.. buruk padahnya..
Ulama di keji, memang tanda2 nak kiamat..kan?
mata aku dah terbuka sekarang...
nampak tak..



***
apa komen korang -__-

4 comments:

mizzura said...

haha..nanti time mengundi..waktu nak tick pun otak boleh jadi celaru sekejap tau..haha..

Cik Moon said...

huu..pasal kes PAS tu.. mgkin niat dia betul dan baik..tapi xkena gaya dan waktu.. sebab tu kuar laa citer camnie.. biasa laa..time ni arr nak pancing undi laa.. semua nak wat baik.. cikmoon bukan jenis suka ckp hal politik.. selalu dgr..xsuka menyampuk bila ada yg bincang hal camnie.. huhu.. xminat gak..

nurayunni said...

undi la sy!!!haha

Baby Kiko said...

undilah Nur Azimah..ahahah