BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Saturday, March 5, 2011

B i l a b e r p a c a r a n

hello... heloo..
suke ea jadi perosak hubungan orang lain..
ish.. tamo2... jangan.. tak baek yer..
tak elok begitu.. tak de sape bagi tahu sebelum ni ea.. kecian awak.
kalau bf awak kuar ngan kawan pompuan lain pon, awak akan rasa cemburu
apatah lagi dia asyik nak di ganggu oleh 'Xgf ' dia kan..
awak cakap je takde perasaan, aggap kawan konon kan..
tapi masalahnya semua orang pun tau awak masih gilakan dia lagi.
da la macam tu, gf si xbf awak tak kacau awak pun, yang awak nak syok sendiri
tu kenapa..patutnya die yang serang kamu.tp kamu plak lebey2 nak serang die.,,
so sekarang diorang da tak ada pape awak masih tak hepi lg ke.
x cukup2 lagi ke..awak boleh dapat yang lebih baik dari xbf awak tu lagi la
jadi tak yah la nak kacau diorang.kecian la kat diorang..
tapi awak masih nak kacau jugak lagi kan. tak leh buat ape la..
teruskan jela yerk.. tu pun kalau laki tu nak kat awak.
ahaksssss....

buat yang teraniaya.. bersabar lah ye.. anda harus kuat.
kami di sekeliling sangat kenal siapa anda..
hujan sekejap je.. nanti panas la tu ea ...2 2 pun jangan nak duk ego sangat.
sory lah jangan terasa.nak nasihat sket je pun. x kasar kan...

3 comments:

aleen aiden said...

isk3..sape 2..kwn kamoo ke..

Anonymous said...
This comment has been removed by a blog administrator.
Anonymous said...
This comment has been removed by a blog administrator.