BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Saturday, May 15, 2010

Aku sediiiiiihh bangat malam ni...

Wah...tajuk mcm skrip dlm cter indon yg selalu d ungkap oleh INTAN..hu3..
tau ke cter tu?
Tau kan...alah sape yg duk kat johor da lame tgk cter tu sbab dapat siaran indon..
Ni ape ni tajuk camtu..da la smalam ckap pg2 nk tulis blog tapi x tulis pon....
tipu yer... sebenarnya tadi busy sikit la...adoii..bukan tipu..

Eh, erm... mlm ni sdey sbb, tgk kucing kesayangan cdera.. gado...
gado lg dngan kucing lain...
lain kali lau ada kucing lain ajak gado lari la..
xyah nk tnjuk hero ok..kan da luka...


SAYA SAYANG KUCING SAYA

2 comments:

sarina said...

haha teruskan usaha anda...=)

Onelove...Jambu merah warna said...

cik! camne saya nak komen yang awk..
saya tekan mane2 pun x jadi ape..